Re: Creative TNT za 640 - czy warto ???

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 22:18:02 MET


On 20 Nov 1998, Jaroslaw Krupa wrote:

> > Hmm jak to chodzi... Quake 2 640*480 przy maksymalnej jakosci obrazu i
> > ustawieniach 105/113 dla zegarow na karcie - 94.6 fps-a na Nvidia 0.36a.
> > Procek Celer 300_at_463 ( cache ) na Abicie BH6. Unreal 800*600 - plynnie,
> > strednio ok. 50 fps w timedemo ( taki maly upgrade ). NFS 3 - 800*600,
> > trilinear filtering, 10-poziomowy mipmapping, najlepsza jakosc obrazu.
>
> chyba sobie zartujesz z tym NFS3 - tam przeciez nawet nie ma mipmap a co dopiero
> trilinear filetring, o ditheringu to nawet nie wspomne , byl tylko na zwyklej rivie
> bo ona zawsze go wlaczala, (na voodoo to jest ale przez glida).

Podalem tylko jakie mialem ustawienia dla Direct3D, wiem ze NFS3 tego nie
obsluguje, tak mi sie akurat napisalo sorki jesli kogos wprowadzilem w
blad.

> a co do tego unreal'a to chyba go odpalales bez swiatel, ale wtedy to dupiato
> wyglada.
>

A bardzo mozliwe w advanced options nic nie przestawialem.

>
> jaro
>
>

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699
                        
                          TELNET IN PEACE ...
********************************************************************



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:51:39 MET DST