Re: drukarka HP 710C

Autor: Ewa Szafranowska (tegraf_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 08:50:25 MET

>Ewka mam wydruki na zwykłym papierze Xeroxa - 80g są ekstra.

Tak naprawdę są extra na każdym papierze. Ale extra to nie znaczy, że zgodne
z tym co widac na monitorze. Przy wyborze HP Photo De Lux jako nośnika
sterownik drukarki włącza profil dopasowania kolorów Kodaka.
Wykonałam już kilkadziesiąt wydruków i widzę, że tylko ten papier zapewnia
(mniej więcej) że to co widać - jest na papierze. Na ile mniej, na ile
więcej - to kwestia oceny indywidualnej. U mnie (monitor CTX, G200) -
wydruki o ton ciemniejsze.
Z drugiej strony - kalibracja toru skaner, monitor, drukarka to kwestia na
której masy ludzi zęby straciło (patrz pl.comp.dtp).

Pozdrawiam
Ewa Szafranowska
tegraf_at_kki.net.pl