Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Bartosz Frankowski (bjafman_at_frikobantispame.onet.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 21:06:49 MET

>A co, maja ci jeszcze doplacac?

Nie. NIech umozliwia normalne zycie, bez ciaglego patrzenia na
zegarek.

> Jak drogo, to mniej dzwon.

Nawet dzwoniac do 20 min dziennie dobije sie do 80 zl. To jest masa
kasy, zwazywszy na to, iz sa kraje w ktorych ma sie za okolo 100-150
zl dostep nieograniczony i to przez modem.

> Juz wole
>TPSE niz te porabane pijawki z NASK`u, co to za lacze stale 9600
>DENNEJ!!! jakosci (max. udawalo mi sie wycisnac 200 bajtow/s -
>parodia) zycza sobie w chwili obecnej chyba z 7-8 baniek, z LIMITEM
>SCIAGANIA 100 mega bodajze.

A kto ci kaze z NASK'u? Sa juz dostawcy, ktorzy chca mniej i daja
dobry transfer (tylko nie daja stalego IP).

> Zobacz sobie cenniki providerow w Polsce,
>zapytaj przedstawiciela, czy wykupuja hurtowo uslugi od TPSA i czy
>dzieki temu polaczenia z ich numerem sa darmowe?

Przeczytaj postulaty. Stoi tam jak byk, ze sprawa polaczen z
prywaciazami tez powinna byc rozwiazana.

> Policz sobie, ile
>godzin moglbys wydzwonic w TPSA za rownowartosc miesiecznej oplaty
za
>abonament u providera, gdzie jeszcze trzeba doliczyc koszt
>dodzwonienia sie, i przestan sie wyglupiac.

Licze. I to jeszcze bardziej przekonuje mnie do strajkowania. Nie da
sei u nas zalatwic dostepu nieogranioczonego za 30 $ miesiecznie, bo
by sie nie dalo dodzwonic, ale da sie wprowadzic proponowane przez nas
postulaty.

> Bo jak TEPSA _nam_ kiedys
>zrobi manifestacje i odlaczy interek, to dopiero bedzie wesolo.

Taaa. Jesli naprawde tyle ja kosztowalo zbudowanie tej infrastruktury,
to nie wylacza bo sie nie bedzie oplacalo. Jesli wylacza to bedzie to
kolejny dowod na to jak sa zaklamani. Kokosy sobie na nas robia, to
myslisz ze nas wylacza. Z prostych wyliczen wynika, ze miesiecznie z
jednego modemu maja okolo 3000 zl zysku. My im proponujemy oferte,
ktora w pierwszej chwili zmniejszy ich zysk totalny, bo z jednego
modemu beda mieli tylko 1700 zl, ale potem na skutek przyjscia
klientow zwabionych nizsza cena ich zyski znowu wzrosna i przewyzsza
ten sprzed wprowadzenie postulatow.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove bantispame from my adress.
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org
PROTEST POLSKICH INTERNAUTOW: http://www.besu.ch./protest .