Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 13:09:40 MET

>Jakoś nie uważam, żeby 4.60 PLN/godzinę można było nazwać 'bezpłatne'.

A co, maja ci jeszcze doplacac? Jak drogo, to mniej dzwon. Juz wole
TPSE niz te porabane pijawki z NASK`u, co to za lacze stale 9600
DENNEJ!!! jakosci (max. udawalo mi sie wycisnac 200 bajtow/s -
parodia) zycza sobie w chwili obecnej chyba z 7-8 baniek, z LIMITEM
SCIAGANIA 100 mega bodajze. Zobacz sobie cenniki providerow w Polsce,
zapytaj przedstawiciela, czy wykupuja hurtowo uslugi od TPSA i czy
dzieki temu polaczenia z ich numerem sa darmowe? Policz sobie, ile
godzin moglbys wydzwonic w TPSA za rownowartosc miesiecznej oplaty za
abonament u providera, gdzie jeszcze trzeba doliczyc koszt
dodzwonienia sie, i przestan sie wyglupiac. Bo jak TEPSA _nam_ kiedys
zrobi manifestacje i odlaczy interek, to dopiero bedzie wesolo.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--