Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 17:50:59 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości:
<72t9rc$mu4$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
>Właśnie abstrahując od szkodliwości zjawiska piracwa
>i faktu bycia kradzieżą, używanie zpiraconych programów
>jest NIESPRAWIEDLIWE w stosunku do tych,
>którzy używają programów legalnie, dużo trudniej nabytych.

I tu Cię boli Pszemolu!
Ale widzisz, skoro Ciebie nie obchodzi, że ja płacę za ściąganie Twoich
listów nie na temat (patrz niżej),

Pszemol> Ja też mam modem ale nie płacę za czas, ha ha!
Pszemol> Równiutko 4 centy za POŁĄCZENIE godzina czy dwie
Pszemol> - bez różnicy!

to ja mam w głębokim poważaniu Twoją mękę psa ogrodnika, bezskutecznie
usiłującego innym kość odebrać.

Tak więc, Ty narażasz mnie na straty (co mogę udowodnić), ja narażam
Ciebie na straty (przynajmniej tak Ci się zdaje). W sumie jesteśmy
siebie warci i powinieneś zastanowić się nad stroną moralną pouczania
bliźnich, w sytuacji, gdy sam lepszy nie jesteś.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl