Re: 256 czy 512 cache?

Autor: Marcin Bieńkowski, CHIPLab (bienkowski_at_chip.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 14:58:15 MET

Witam !!!
Jest dokładnie tak jest jak Pan napisał, z tą tylko róznicą że TAGRAM
jest to niewielki (wielkości niewiele większej od rezystora SMD)
wydzielony układ o pojemności zazwycaj od jednej czwartej do kilku KB
(nie jest to część pamięci cache) przechowujący właśnie wspomniane
Tagi - czyli defakto układ "stronicujacy" quasi-asocjacyjne słowo
pamięci - czyli tłumacząc, w dużym uproszczeniu, na "nasze"
zarządzający pracą całego cache'u
 --
Marcin Bieńkowski
CHIPLab

Marcin Brzezinski <bombel_at_zdnetmail.com> napisał(a) w artykule
<01be13a0$7a63ab80$4f0110ac_at_witekk>...