Re: HP 890C WYCOFANA ?????

Autor: petcrow_at_friko5.onet.pl
Data: Thu 19 Nov 1998 - 13:58:02 MET

On Wed, 04 Nov 1998 15:22:54 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>A np. Epson robi niby lepsze?
I to duzo. Jedynym ich wada dla niektorych jest zbyt skomplokowana
obsluga (mnogosc opcji i ustawien), ale dla mnie to jest zaleta.
Mam zarowno HP 690 C+ jak i Epsona SC 600 wiec wiem co mowie.
:( Leży u mnie w szafie Epson Stylus 800
>z zapchaną głowicą.
A co ma glowica do sterownikow. Jak sie dba to i Epson nie zawiedzie,
mam juz ponad pol roku i "szafa gra".
> Zamiast wymieniać głowicę kupiłem nowego HP DeskJet
>690C+ i teraz mam spokój - tylko dokładam papier i atrament. Żadnego
>zasychania i mazania. Drivery też są w porządku - używam oryginalnych
>driverów Microsoftu z Windows NT.
IMO wcale drukarki HP nie sa najlepsze (przynajmnirj nie we wszystkich
dziedzinach.
A juz na pewno maja slaby wspolczynniki mozliwosc/cena (wiekszosc
modeli). To ze staly sie biurowym standardem (m.in. z powodu prostej
obslugi oraz kampanii marketingowej HP) to zupelnie inna sprawa.

Pozdrawiam

***** Piotr Wrona *****
e-mail: petcrow_at_friko5.onet.pl