Re: Philips3610 - SOS!

Autor: Marcus (marcus_at_promail.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 10:39:59 MET

>Mam dwa pytania do użytkowników nagrywarki Philips 3610
>1- Czy jest ktoś, komu nie stwarza ona problemów pod WIN98?
Nie mam żadnych

>2- Czy udało się komuś zainstalować dostarczany wraz z tym "wspaniałym
>sprzętem" Adaptec DirectCD pod WIN98?
Używam z powodzeniem Easy CD Creator Pro, nie instalowałem Direct CD.
Sprzęt nie jest "cudowny", ale za ta cenę trudno sobie dużo życzyć. Jestem
z tej nagrywarki zadowolony (przynajmniej na razie).

>Mój sprzęt to:
>Pentium II 350, 128 MB, HDD 6,4 - powinno działać, a psuje średnio 4 płyty
>na 5 możliwych :-(((
Masz coś nie tak ze sprzętem. Spróbuj wsadzic nagrywarkę do innego kompa
i jeżeli też nie będzie działała - oddaj do serwisu
Marek