Re: Dysk HDD IBM

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 16:55:16 MET

Dariusz Pakowski wrote:

> Tylko ciekaw jestem, dlaczego IBM w swoich markowych komputerach stosuje
> inne dyski niż IBM.

tego nikt nie wie. ibm to faktycznie konsorcjum a nie monolityczna
firma,
tak jak microsoft.
rownie dobrze moglbys zadac pytanie, czemu ibm nie promuje swojego
systemu (mysle o os/2), mimo ze mial naprawde duze szanse na przejecie
sporej czesci rynku komputerow domowych.
ibm ma tez calkiem niezly pakiet biurowy. ale tak piekielnie drogi,
ze praktycznie nikt go nie kupuje, bo wszyscy kupuja msoffice.

nikt nie zrozumie polityki ibm.