Re: A4 mouse - trzeci przycisk

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 01:39:15 MET

Szymon Wróblewski napisał(a) w wiadomości:
<01bde327$63923d80$ea219e9d_at_b234.barbara.ds.polsl.gliwice.pl>...

|No wlasnie u mnie jest tak samo a myslalem ze mam zwalona mysz,
a4tech to
|po prostu shit
|Simon

Dziwne! Mam mysz A4 i trzeci przycisk robi to co ja chcę. Mozna mu
przypisać dowolną funkcję, (Double Click, Start Menu, F1...F10, itd.)
z wywołaniem wybranego programu włącznie.
Tylko, że trzeba uruchomić w tle programik WinMouse (podczas
instalacji dopisuje się on do Autostartu) i tam sobie
przypisać akcję do środkowego klawisza. Domyślnie (Win95 Default) lub
bez tego programiku, środkowy klawisz działa tak jak opisaliście.

Pozdrawiam

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+