Re: A4 mouse - trzeci przycisk

Autor: Harry (harry_at_promail.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 10:13:26 MET

>Dziwne! Mam mysz A4 i trzeci przycisk robi to co ja chcę. Mozna mu
>przypisać dowolną funkcję, (Double Click, Start Menu, F1...F10, itd.)
>z wywołaniem wybranego programu włącznie.
>Tylko, że trzeba uruchomić w tle programik WinMouse (podczas
>instalacji dopisuje się on do Autostartu) i tam sobie
>przypisać akcję do środkowego klawisza. Domyślnie (Win95 Default) lub
>bez tego programiku, środkowy klawisz działa tak jak opisaliście.

Ale pewnie masz mysz szeregową, nieprawdaż? Miałem ją wcześniej i było
tak samo jak u Ciebie.
Ale w tym topicu chodziło mi o mysz _PS/2_.
W takim razie kto może mi polecić jakąś inną 3-przyciskową mysz
PS/2, która działa jak należy?
(koniecznie 3 lub 4 przyciski i koniecznie PS/2).
Przy okazji powiedzcie ile mniej więcej kosztuje.

pozdrawiam
Harry

  Grzegorz Jedrasik
  harry_at_promail.pl