Re: Co to za PAL !!!! - Riva TNT Euro

Autor: Waldek (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 23:22:19 MET

Perzan napisał(a) w wiadomości: <01be1327$4dd1cd00$640100c8_at_misiek>...
>Spokojnie, spokojnie...
>A przypadkiem nie masz programiku do przełączania karty
>z NTSC na PAL ? W mojej Elsie takie coś posiadam. (Riva 128)
>Chyba to grzebie gdzieś po biosie karty, bo trwało to chwilkę
>i darło się, żeby pod żadnym pozorem nie resetować/wyłączać
>maszyny, bo karta zdechnie.

W przypadku stb 4400 z tego co sie zorientowalem sa biosy z NTSC i PAL
Ja zrobilem upgrade biosu do 1.1 (bylo 1.01 bodajze)
ale bez zmian - oczywiscie psrawdzalem zarowno przed jak i po upgrade biosu.

Nie bardzo mam skad przytachac inny TV zeby sprawdzic
ale zrobie jutro jeszcze jeden test
Magnetovid na 100% mam PAL DK/BK i sprobuje nagrac na tasme sygnal video
a potem odtworzyc na TV - jest to dosc upierdliwe bo po ok 10 sek. obraz
wraca spowrotem na monitor jesli sie nie zaakceputuje zmiany.
No ale masz glowe i ...... to kombinuj :))

Dzieki wszystkim za wypowiedzi
Waldek