Re: Co to za PAL !!!! - Riva TNT Euro

Autor: czarek (tuptek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 10:05:49 MET

>Nie bardzo mam skad przytachac inny TV zeby sprawdzic
>ale zrobie jutro jeszcze jeden test
>Magnetovid na 100% mam PAL DK/BK i sprobuje nagrac na tasme sygnal video
>a potem odtworzyc na TV - jest to dosc upierdliwe bo po ok 10 sek. obraz
>wraca spowrotem na monitor jesli sie nie zaakceputuje zmiany.
>No ale masz glowe i ...... to kombinuj :))
>
>Dzieki wszystkim za wypowiedzi
>Waldek

 Niestety to niekoniecznie musi zadzialac bo nagrasz ten sam pal i ten sam
odtworzysz, ale moze sie udac bo magnetowid zawsze troche "psuje" sygnal.
Jezeli chcesz poeksperymentowac z magnetowidem to sprobuj podlaczyc karte do
magnetowidu po niskiej (euro lub chinch) a magnetowid z TV po wysokiej
 wejscie antenowe ). Magnetowid wlacz na AV lub cos w tym stylu a TV wlacz
na kanal
na ktorym odbiera magnetowid (koniecznie nie AV)- teoretycznie jak nie
dziala to nie dziala ale sa wyjatki.

pozdrawiam
czarek