Re: Mit C300A na 100 MHz

Autor: Waldek (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 23:22:21 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Ta...to poczekaj pare dni, kiedy znowu ktos wyskoczy z tekstem "celeron z
>serii XXXXX nie zakrecil na plycie YYY". Po kilku takich tekstach mozna
>sie powaznie zdenerwowac. Tak na marginesie - wpadles na to, ze moze Twoje
>pamieci nie wytrzymuja 100MHz?

Nie nie wpadlem - niedawno byl post wyjasniajacy o co dokladnie
chodzi z tymi pamieciami (10ns ) dla 100 MHz (czasy propagacji itd.)
Ja wlasnie mialem takie 10 ns pracujace na 100 MHz
przynajmniej na plytach pod PII (sprawdzone)
Wiem ze niektórzy odbiorcy mieli z nimi klopoty na plytkach pod soc. 7
ale to juz "inna beczka"

A skoro pojawila sie mozliwosc wymiany na 8 ns skorzystalem
Teraz mam kosci o oznaczeniach

TI -8
TMS 626812BDGE
5H 87A4R1 P

Przypuszczam ze sa to 8 ns ale pewnosci nie mam - nie sprawdzalem w zadnych
katalogach

Niezmiennie
Pozdrawiam
Waldek