PCI Early non-VGA Device -> co to jest?

Autor: Fundacja Szkolna (fundszk_at_polbox.com)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 18:17:10 MET

No właśnie. Podczas przeinstalowywania systemu (praktycznie od podstaw)
zdarzył mi się konflikt sprzętowy wynikający z instalacji karty graficznej
(ATI 264 VT-3 (English) - 2MB). Objawia się on pojawieniem się w menedżerze
urządzeń w grupie "Inne urządzenia" urządzenia PCI Early non-VGA Device. W
tej chwili system działa bez zarzutu, ale czy nie spowoduje to jakiś
ograniczeń? W jaki sposób zainstalować to urządzenie, jak sobie poradzić z
tym problemem? Czy ten konflikt ma wpływ na niewłaściwe działanie systemu?
Zaznaczam, że jestem estetą i denerwują mnie takie niedokończone sprawy.
Dzięki za wszelką pomoc - najlepiej kierować wszelkie informacje na priva.

Mariusz M.