Re: PCI Early non-VGA Device -> co to jest?

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 18:48:41 MET

Nie jest to konflikt po prostu windows nie wie co to jest, ja zresztą też ;-)

Podaj jaka to wersja windows(OSR2 czy starsza) i jaką masz płytę główną.
Tak na pierwszy rzut oka wydaje mi się że to jest USB kontroller wtedy
wystarczy z płyty win95_OSR2 z katalogu \other\usb zainstalować drivery.

Pozdrawiam Ramon