Re: PCI Early non-VGA Device -> co to jest?

Autor: Perzan (Bez_GnOjU_perzan_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 20:27:13 MET

Fundacja Szkolna <fundszk_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<qiD42.2429$BD6.423945_at_news.tpnet.pl>...
> No właśnie. Podczas przeinstalowywania systemu (praktycznie od podstaw)
> zdarzył mi się konflikt sprzętowy wynikający z instalacji karty
graficznej
> (ATI 264 VT-3 (English) - 2MB). Objawia się on pojawieniem się w
menedżerze
> urządzeń w grupie "Inne urządzenia" urządzenia PCI Early non-VGA Device.
> tej chwili system działa bez zarzutu, ale czy nie spowoduje to jakiś
> ograniczeń? W jaki sposób zainstalować to urządzenie, jak sobie poradzić
> tym problemem? Czy ten konflikt ma wpływ na niewłaściwe działanie
> [...]
priva.

Napisz co to za sprzęt, jaka płyta, chipset itd.
Wczoraj walczyłem z takim samym urządzeniem na (tfu!) Compaq Deskpro 2000.
Instalowałem windę od zera i darło się toto jak cholera. Przegrzebałem
inną maszynę i znalazłem infa nodriver, czy tak jakoś. Pomogło.
Zrobił z tego jakieś Tech Bus ACPI PCI Device i już się nie drze.
Pozdrawiam.
Perzan.

Tomasz Perzanowski
perzan_at_priv.sos.com.pl
Usuń "Bez_GnOjU_" z adresu zanim odpowiesz.