Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 14:04:45 MET

On Mon, 16 Nov 1998, Moi wrote:

> Gdybys wybral Tam-Tam'y lub znaki dymne - zaplacilbys jeszcze mniej.

Masz moze namiary na jakis modem obslugujACY tam-tama ?

> Jesli Twoja swiadomosc konczy sie tylko na tym, ze wiesz jak TePSA
> wali w rogi klienta - to nick przez Ciebie wybrany jest absolutnie
> doskonaly.

Ujme to tak. Cala nagonka na TPSA jest szczerze mowiac gowno warta. Jest
to zbyt duze przedsiebiorstwo, zeby ktokolwiek ze spolecznosci
internetowej czy tez nie mogl cos powazniej zamieszac - wyjatkiem sa
ludzie na wysokich stanowiskach, ale oni z kolei bardziej sie boja o swoje
diety poselskie. Krytykowanie numeru 0202122 i oplat za niego moze co
najwyzej spowodowac wylaczenie go i wtedy dopiero bedziecie sie
zastanawiali wedle przyslowia Madry Polak po szkodzie. I co - bedziecie
pisali petycje o ponowne podlaczenie linii 0202122 ? Osobiscie nie uwazam,
zeby stawka 4 zl/h korzystania z internetu byla tak drastycznie wysoka,
zeby nikt sobie na to nie mogl pozwolic. Ktos juz tutaj pisal - jesli sie
siedzi po 8 godzin na sieci dziennie, to nie ma co sie potem rachunkiem
telefonicznym przerazac... Jesli kazdy by tak myslal jak co niektorzy
tutaj, to rownie dobrze normalny obywatel moglby sobie protestowac, bo
przeciez 4 zl/h rozmowy to rozboj w bialy dzien ! Jakos z moich kolegow
nikt sie bardzo nie skarzy na oplaty za modem, z wyjatkiem tych, ktorzy od
komputera nie wstaja siedzac caly czas na IRC itp. zajmowaczach czasu, a
potem faktycznie przychodzi rachunek na 400 zl i wiecej. To jest cos w
stylu - nie mam pieniedzy ale spoko pojde do baru wypije 10 piw na kreche
jakos to bedzie.
Nie mowcie ze nie ma dostepu do sieci w szkolach, na uczelniach, gdzie
spokojniemozna sobie posciagac co ciekawsze rzeczy z netu nie placac za to
ani grosza... Jak uzywalem modemu w chacie spokojnie wystarczyla mi 1h
dziennie ( maksymalnie ) - na sciagniecie maili, napisanie nowych i
wyslanie ich w teren. Nie mialem czasu na IRC-a, bieganie po Internet
Explorerze itp, a poza tym jakos do mnie docieral fakt, ze rachunek potem
mnie moze lekko zabic i mozna przeciez te pieniadze przeznaczyc na jakis
pozyteczniejszy cel.

> Poniewaz udalo Ci sie to wyciac z mojego postu i zupelnie sie do tego nie
> odniesc - napisze jeszcze raz : Deutsche Telekom taryfikuje co 1 sekunde.

Deutsche Telekom jest w Niemczech a tam o ile sie nie myle to jest troche
inne podejscie do wielu spraw.

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...