Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 01:21:54 MET

Kali wrote in message <72nn7d$5ac$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Moi napisał(a) w wiadomoœci: <4Px32.14495$oE.2936712_at_news.tpnet.pl>...
>przyjde) a taryfikuja Ci 3 minuty?
>Nie wiem jak Ty, ale ja wczeœniej byłem œwiadomy tego faktu. Mogłem wybrać
>GSM (płacę za rozpoczętš 1min. (30sek)). Nie uważam abym był okradany przez
>TP S.A. Pogadam sobie z ciociš 2min. 59sek.

Gdybys wybral Tam-Tam'y lub znaki dymne - zaplacilbys jeszcze mniej.
Jesli Twoja swiadomosc konczy sie tylko na tym, ze wiesz jak TePSA
wali w rogi klienta - to nick przez Ciebie wybrany jest absolutnie
doskonaly.
Poniewaz udalo Ci sie to wyciac z mojego postu i zupelnie sie do tego nie
odniesc - napisze jeszcze raz : Deutsche Telekom taryfikuje co 1 sekunde.

PS. Pozdrow Ciocie, tylko przynies sobie minutnik z kuchni, zebys nie
      przekroczyl 2'59''.

Pozdrawiam,

Moi