Re: Dobre goÂniki - co polecacie ?

Autor: Plasti (pol_at_man.poznan.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 12:46:32 MET

Cooger napisał(a) w wiadomości: ...

>kosztują 210 pln i są w sumie najlepsze z komputerowych "mydelniczek" do
300
>pln które słuchałem. Ten byczy sub... nie jest wcale taki byczy ale jest
>całkiem niezgorszy i nawet nie powinien podpadać pod określenie
>"mydelniczka" bo obudowa nie jest plastikowa ...

To stanialy ale on kupowal w hurcie i wyszly 250 wiec strzelilem ze w
sklepie moze z 300
niewazne

>jeśli twoje HIFI to sprzęt Thompsonic Corporation to oczywiście ... ale nie
>porównasz ich nawet do _żadnych_ rozsądnych kolumn ... aha rozsądne to nie
>są takie od wieżyczki za 6 baniek ...

qrna nie obrazaj mego sprzetu ;o)))
mam pierwsza z gory Aiwe....i gra b ladnie

a mowilem ze Samsy sa super jak na sprzet KOMPUTEROWY !!!!
i z dobra karta / np. SB awe 64 / brzmia naaaaaaaprawde ladnie

POL