Re: Cyceron + PC Chips jakieś doświadczenia?

Autor: voo-yeck (g4ce_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 12:05:58 MET

>Zamierzam kupić i zakręcić C-300A i płytę PC Chips BX +sound

błąd (chodzi o to drugie - na P... tfuj)

Masz jakieś konkretne doświadczenia w tym temacie?
Czy to tylko subiektywana ocena podobna np. do tej cytuję: "Fiat i Ford
gówno wort"
Nie zamierzam ani jej bronić ani atakować, chcę dowiedzieć się czy jest zła,
przeciętna, czy ... może dobra. I dlaczego.

>czy ktoś ma doświadczenia w tej konfiguracji?

hehe... hehe...

Nie śmiej się, płyta jest na BX-ie
i ktoś to chyba jednak kupuje.
a jeśli nie, to może znajdą się np. goście pracujący w serwisie którzy ją
testowali.
Różnica w cenie 250 zł a 630 np. za Asusa jest spora.
Z moich wstępnych obserwacji wynika że PC ma mniej po 1 slocie ISA i PCI
tyle samo gniazd DIMM
Asus ma bodajże taktowanie max na 133, taktowania PC CHiPs nie znam
ale urządzałoby mnie np.112

>Mój wybór podyktowany jest ceną (za różnicę pomiędzy Asusem mógłbym kupić
>dodatkowe 64 megasy).

dość dobrą i tanią alternatywą może być Epox na Via Apollo Pro -
max.112(124?)MHz za ok.390pln - test na TomsHardware - niedługo może coś
więcej się dowiem bo dzisiaj przyjechał jeden ezemplarz i jeszcze nie
testowałem ... Aha w wersji ATX jest to cudo

Mam bardzo porządną obudowę BIG TOWER XXL z serwera komunikacyjnego Compaq-a
niestety jest w wersji AT. Szkoda mi ją zmieniać.
Jeśli mógłbyś polecić dobrą tanią płytę AT dla Celerona byłoby super.

>I pytanie drugie...
>Czy jest wersja ABIT BH6 na AT ?

NIE

Szkoda bo to była moja druga alternatywa głównie dlatego że jest bardzo
elastyczna w ustawianiu
(takie przynajmniej chodzą słuchy na grupie)