Re: Cyceron + PC Chips jakieś doświadczenia?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 08:24:35 MET

>Zamierzam kupić i zakręcić C-300A i płytę PC Chips BX +sound

błąd (chodzi o to drugie - na P... tfuj)
>czy ktoś ma doświadczenia w tej konfiguracji?
hehe... hehe...
>Mój wybór podyktowany jest ceną (za różnicę pomiędzy Asusem mógłbym kupić
>dodatkowe 64 megasy).

dość dobrą i tanią alternatywą może być Epox na Via Apollo Pro -
max.112(124?)MHz za ok.390pln - test na TomsHardware - niedługo może coś
więcej się dowiem bo dzisiaj przyjechał jeden ezemplarz i jeszcze nie
testowałem ... Aha w wersji ATX jest to cudo

>I pytanie drugie...
>Czy jest wersja ABIT BH6 na AT ?

NIE

nie można