Re: Jak to jest z dyskami IBM DHEA ?

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 16:57:27 MET

JERRY wrote:

> Witam
> Nic nie wiem o klopotach z dyskami IBM DHEA.
> Uzywam tylko takie od 2 lat, i chodzily na roznych plytach przy:
> 66,75,83,100 a teraz 112 MHz.
> pozdrowienia

potwierdzam, ze na 66,75 i 83 IBM DHEA 4.3GB chodzi jak trzeba.
plyta asus costam, proc p-mmx200 podkrecony do 250 (na 83MHz)

byc moze niektore sterowniki IDE (na niektorych plytach) z powodu
bledow konstrukcji chipsetu lub plyty, zle przeskalowuja czestotliwosci
szyny na czestotliwosci na IDE, i to moze powodowac problemy.
ale jak ktos KONIECZNIE MUSI miec tania plyte, to jego problem.
ja uwazam ze mozna oszczedzac na wszystkim, ale NIGDY na plycie
i RAMach.