Re: Jak to jest z dyskami IBM DHEA ?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 00:04:02 MET

On Mon, 16 Nov 1998 15:10:16 GMT, madmix_at_promail.pl (Marcin Jablonski)
wrote:

>Slyszalem, ze dyski IBM DHEA maja problem z niektorymi czestotliwosciami magistrali,
>Osobiscie nie mam mozliwosci tego sprawdzic, moze wiec jest ktos kto wie o co chodzi w tej sprawie.

Domyslam sie ze chodzi Ci o moje wczesniejsze posty :) Sprawa wyglada
tak : problemy sa z dyskami DHEA 6.4 i 8.4 - z tymi drugimi wieksze.
Nie dotyczy to wszystkich egzemplarzy (np. mojego :) ale zdarzaja sie
w miare czesto. W wypadku 6.4 klopoty zaczynaja sie w wiekszosci w
wypadku pracy w trybie DMA/UDMA - w wypadku PIO raczej nie ma
klopotow. Z 8.4 sa wieksze klopoty - czesc dyskow wogole nie chce
poprawnie dzialac przy 83 MHz (bo o ta cz. chodzi), czesc wymaga
obnizenia trybu PIO. AFAIK DTTA sa pozbawione tych wad

>Pozdrowienia
> Jabłoński Marcin

Pozdrowienia

Vindex