Re: Skladam mocny komputer, zerknijcie/skrytykujcie/podpowiedzcie

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 01:34:49 MET

W dniu Fri, 13 Nov 1998 10:55:52 GMT, "Creavis" <creavis_at_priv.onet.pl>
napisał(a):

>nie prawda-mam od 2 lat, i jest swietna (jedyna wada to ze nie ma plastiku zeby
>przykryc i sie strasznie swini)

Ja w Krakowie taką pokrywkę kupiłem bez problemu. Też potwierdzam, że
Natural Keyboard jest świetna, ale przy okazjonalnych kontaktach ze
zwykłymi klawiaturami mam kłopoty z przestawieniem się i efektywnym
pisaniem, więc warto to wziąć uwagę, jeśli zajdzie konieczność
przemiennego używania obu typów klawiatur (np. praca - dom).

--
Pozdrawiam
Jacek Sitowski