Re: Skladam mocny komputer, zerknijcie/skrytykujcie/podpowiedzcie

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 21:42:00 MET

Dnia Fri, 13 Nov 1998 10:45:57 GMT, krzysiołek_at_rmf.fm (Krzysztof M.
Obrzud) napisał:

>A nie myslales o Asusie?
I malowankach? ;)

>Raczej US Robotics (w razie braku funduszy Zoom), ale czemu Zoltrix?
Tez tak myslalem, po czym zadzwonilem do paru firm i co - USR kosztuje
w najtanszym sklepie co do zlotowki tyle samo, co Zoom (modele
internal 56K)!

BTW. Czy moglby mi ktos podac namiar na jakiegos w miare duzego
dystrybutora USR w warszawie? Tak, ze moglbym tam kupic cos w miare
tanio, dla firmy, dowiedziec sie _dokladnie_, co kupuje (USR ma tony
modeli i jeszcze nikt ze sprzedawcow, z ktorymi rozmawialem - nie byl
mi w stanie wyjasnic, co posiada ktora wersja - voice, V90, słuchawki,
SVD, CLIP...?)

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____