Re: Skladam mocny komputer, zerknijcie/skrytykujcie/podpowiedzcie

Autor: Creavis (creavis_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 11:55:52 MET

Krzysztof M. Obrzud wrote in message <364d0c5b.72698290_at_news.cyf-kr.edu.pl>...

>A nie myslales o Asusie?

moze myslal, ale jak celeron nie pojdzie na 2.0V to bedzie musial piny malowac, no i
jeden slot pci na abit'cie wiecej

>Raczej US Robotics (w razie braku funduszy Zoom), ale czemu Zoltrix?

cokolwiek byle nie Zoltrix i byle mial flash do upgrade'ow

>Nie zastanawiales sie nad nagrywarka?
>Co prawda sa duzo wolniejsze od czytnikow, ale maja inne zalety.

plextor 40x na scsi (jezeli jeszcze nie ma, to zaraz beda...)

>Tylko nie kupuj Microsoft natural keyboard.
>Jest ergonomiczna pod warunkiem ze piszesz tylko po angielsku.

nie prawda-mam od 2 lat, i jest swietna (jedyna wada to ze nie ma plastiku zeby
przykryc i sie strasznie swini)

>Co do myszy, to kwestia przyzwyczajenia. Mnie w rece lezy tylko
>Logitech, a mecze sie przy Microsoftowej, za to moj brat ma na odwrot.

wazne zeby przewijanie miala....

>Bardzo slusznie. Wentylator to najslabsza czesc komputera.

>Moze oprocz FDD przydalby sie ZIP.

e....malo przydatne (kieszen hdd raczej i cos tam do niej wrzucic-i mnie ibm 3,6 gb)

>A bez DVD jeszcze jakis czas bedzie sie mozna obejsc.

bez problemow