Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 15:40:02 MET

On Sat, 14 Nov 1998, Vindex wrote:

> <ciach>
>
> Znowu nie zrozumiales. Przecietny czlowiek _wogole_ nie potrzebuje
> Corela - starczy mu Windows Draw za 50 zl. Dla grafika roznica miedzy
> wersja 3 a 8 jest olbrzymia

A tam dla grafika. Wystarczy wziac zaladowac pod Corelem 7.0 lub 8.0 jakas
bitmape, troche ja poobrabiac a potem sprobowac to samo zrobic w Corelu
3. A lyzka na to niemooozliweeee...

> Zdaje sie nie zrozumiales mnie. Posadz kogos kto widzi Latex'a
> pierwszy raz w zyciu przed komputerem i kaz mu napisac w nim dokument
> - to moze zrozumiesz o co mi chodzi

Nie zrozumie. To jest uczciwy czlowiek ktory nigdy nie kopiowal programow,
nie mial nic nielegalnego, no pewnie sobie tylko raz cos przyniosl z
uczelni przypadkiem...

> Jak ja kocham to poczucie wyzszosci u uzytkownikow Linux'a :)))) Jak
> zwykle nikt poza nimi nie ma pojecia o czym pisze. Zycze Ci przejscia
> przez tyle odmian Unix'a prze ile ja przeszedlem ...

Ja kocham u nich te cierpliwosc do konfiguracji, kompilacji jader itp. jaj
zwiazanych z Linuxem. Wspanily material na super-wedkarzy...

> Obsluguje Rive TNT? Nie - dopiero w planach? Obsluguje drukarki GDI?
> Nie. Sterowniki np. Matrox'a maja podobne mozliwosci do windzianych?
> Nie.

Ale za to Trident 512 kB ma spoko mozliwosci pod Linkusem przecietnemu
uzytkownikowi po co jakas TNT ?

> Nie jestes przecietnym uzytkownikiem - poprostu nie rozumiesz pojecia
> przecietny. Przecietny uzytkownik nie traci czasu na konfiguracje
> komputera - on go uzywa. Przecietny uzytkownik na widok prompta
> dostaje bialej goraczki. Przecietny uzytkownik uzywa dwoch programow
> na krzyz i nie interesuje go czy pracuja w rzeczywistym multitaskingu
> czy tylko udawanym. Przecietnych uzytkownikow sa dziesiatki milionow -

Przecietny uzytkownik to jest np. pani Marysia ktora potrzebuje sobie
popisac czasem cos w Wordzie bo oni to maja w pracy a akurat nie zawsze ma
czas zeby to tam skonczyc, do tego dochodzi maz i dzieci pani Marysi
ktorzy giercza jak opetani.... :) Taaak postawmy im Linuxa.. przy takim
podejsci jako sprzedawca komputerow moglbym sie tylko oblozyc deskami i
pod ziemie.

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...