Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 15:18:28 MET

On 14 Nov 1998, Hubert DePeSz Lubaczewski wrote:

> vindex wyrzeźbił:
>
> nikt raczej nie neguje doniosłej (w pewien sposób) roli jaką
> odegrali piraci. odegrali. koniec. piractwo to żerowanie na cudzej
> pracy. nie twierdzę, że jestem święty. też zdarzało mi się używać
> nielegalnego softu ... ale wydoroślałem. mam pracę. zarabiam. nie

To daj do kurwy nedzy innym tez wydoroslec i znalezc prace i zarabiac
legalnie ( w koncu ) a nie wyjezdzaj tu znowu z glodnymi kawalkami w stylu
Pszemola. Nie pamieta wol jak celeciem byl ?

> chciałbym być okradany przez innych.

To trza bylo jak byles maly tez o tym myslec. Nie myslales wiec morda w
kubel swiety nie jestes ja takze, ale ja nie wytykam komus ze jest piratem
majac 18 lat...

> dlaczego sam mam tak robić?
> fakt, czasem piractwo "troszkę" pomaga (vide wstepniak do gfx 3
> /98), ale to w przypadku programów za tysiące dolarów. jak kogoś nie
> stać na np. word'a czy jakąś gierkę to neich zarobi a nie kradnie.
> kupić gierkę legalną to nie jest problem. jak już pisałem: pracuję,
> zarabiam i gierki jak mam ochotę to sobie kupuję (diablo, civ2,
> warcraft, expansion do nigo, total, expansion do niego, hellfire,
> swiv, chessmaster, quake 2 + sporo softu użytkowego ... jak widać
> można).

BO ZARABIASZ. Bo masz prace. Napiszesz moze jak zdobyles prace ? Moze
przypadkiem przydala sie twoja znajomosc komputerow nabyta na nielegalnym
sofcie co ?

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...