Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 15:03:17 MET

On Sat, 14 Nov 1998, Łukasz Bromirski wrote:

> Quake jest na Linuxika, Q2 również, nie mówiąc o Doomach i całej masie
> popularnych gierek. Nie ma oczywiście wszystkich, ale popracować
> można spokojnie lepiej niż w windzie. Jest i GiMP, Corel, KOffice, Star
> Office (np.5,4,3) i tak dalej. Ty z kolei pewnie nie widziałeś
> nigdy dobrze skonfigurowanego Linuxa, co więcej, chyba nigdy nie
> widziałeś linuxa....

Oj widzialem. I wiem jak to mniej wiecej przebiega. Wiem jak wyglada
dokopywanie sie do dzialajacych sterownikow do co bardziej specyficznych
urzadzen. I nie mow mi ze dobrze skonfigurowany Linux dale mi nawet w
przyblizeniu taka swobode wyboru i swobode pracy jak dobrze skonfigurowana
Winda 98.

> --
> Pozdrawiam
> Łukasz Bromirski L.Bromirski_at_wsisiz.edu.pl
> L.Bromirski_at_gazeta.pl

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...