Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 15:07:14 MET

<365d6dc7.20630835_at_news.lodz.pdi.net>...
<spam.hater_at_dummy.domain> napisał(a):
> [...]
programu,
lekarzy,
mają

>A dlaczego nie? Niech lekarze wywieszają kartki z
napisem "mogę cię
>otruć i nie biorę za to odpowiedzialności".
Znajdzie się taki co
>weźmie i zrobi taką kasę, że opłaci ewentualne
odszkodowania.

Nie tyle "mogę Cię otruć" ile "mogę Cię nie
wyleczyć". W "disclaimer" do niemal każdego
programu stoi napisane, że autor nie bierze
odpowiedzialności, za to, że program nie będzie
spełniał stawianych przed nim wymagań.

P.S. Tak se myśle, że dyskutujemy dla sztuki. ;-)
EOT?
P.S.2. A tak na wszelki wypadek pędzę zaklepać
jaskinię i polankę z ziółkami ;-)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl