Re: Savage3D vs. reszta swiata ;-)

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 12:19:32 MET


Hej.

Jacek Fiok wrote:
> Dnia Mon, 16 Nov 1998 15:41:06 +0100, Mariusz Jaworski
> <genesis_at_bonair.waw.pl> napisał: ło jezusicku, ponad 220 linijek!
 Mam nadzieje, ze nie przeginam (zbytnio) jesli chodzi o netykiete...
Sorki, jakby co... ;-)

> OK, ok, moze jak do tego calego S3D beda/sa jakies stabilne driversy,
> to tez da sie zniesc... poki co sam wiesz - jest tak, ze do TNT
> rowniez sa sterowniki "rozne"; porownywanie kart w unreal-D3D-alpha
> tez ma sredni sens... po upgradzie z 2.00+G200-patch do 2.19 zrobilo
> sie plynniutko w 800x600 na moim cienkim G200, ale za to quality tez
> sie zmienilo (zniknal 32bit-render, trilinear zdaje sie, triple
> buffer, subpixel precision...nie pamietam)
 Na razie - jesli chodzi o drivery Hercules'a do S3D - jest coraz lepiej
!
A ostatnia wersja nosi dzwieczny numerek 0.96... Czyzby chlopcy
szykowali sie
do wersji 1.00 ? A moze beda stukac 0.961, 0.962, itd...
 Chcialbym sie pobawic G200; nie wiem, moze sobie sprawie ?

> No i do mojego G200 nie ma OpenGL ICD :)
 Do Savage3D jest - tyle, ze ja nie moge (jednak) go zmusic do dzialania
z
jakakolwiek aplikacja...

> > Juz student ? ;-)
> Ano, jak widac :)
> > Jak idzie ?
> Juz po pierwszych kolokwiach! Moze jakos tam bedzie... ;)
 Jednak uniwerek ? Czemu nie polibuda ?
Musze powiedziec, ze - podsumowujac cale 6 lat - nie bylo zle ! ;-)

 Pozdrawiam...
                              M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:50:02 MET DST