Re: Savage3D vs. reszta swiata ;-)

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 18:59:20 MET


Dnia Mon, 16 Nov 1998 15:41:06 +0100, Mariusz Jaworski
<genesis_at_bonair.waw.pl> napisał: ło jezusicku, ponad 220 linijek!

> Ceny ? GLide support za cene Savage3D jest zaleta Banshee. Zgoda. Ale
>co jeszcze ? Szybkosc ? Jakos mnie nie szokuje... Dyskwalifikujacy jest
>natomiast brak DIME...
OK, ok, moze jak do tego calego S3D beda/sa jakies stabilne driversy,
to tez da sie zniesc... poki co sam wiesz - jest tak, ze do TNT
rowniez sa sterowniki "rozne"; porownywanie kart w unreal-D3D-alpha
tez ma sredni sens... po upgradzie z 2.00+G200-patch do 2.19 zrobilo
sie plynniutko w 800x600 na moim cienkim G200, ale za to quality tez
sie zmienilo (zniknal 32bit-render, trilinear zdaje sie, triple
buffer, subpixel precision...nie pamietam)

No i do mojego G200 nie ma OpenGL ICD :)

> Juz student ? ;-)
Ano, jak widac :)

> Jak idzie ?
Juz po pierwszych kolokwiach! Moze jakos tam bedzie... ;)

____________________________________________________
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl http://i.am/jfiok/
ICQ UIN: 7860153 ___________________________________



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:49:55 MET DST