Re: CTX 1569SE czy LG 57i - userzy pomozcie!

Autor: Origami (origami_at_friko7.onet.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 23:36:09 MET

>Ramon Dustet napisał(a)
>U mnie w firmie często stojš obok siebie LG i CTX obraz w CTX-ach jest
>lepszy (bardziej ostry) róznice sš niewielkie ale jednak pare razy się
>zdarzało że klienci oglšdajšc CTX zwracali uwage na dobrš jakość obrazu.
>Musze dodać że powtarzalność CTX też jest niezła.
>Pozdrawiam Ramon

> CTX 1569SE i LG 57i.

Witam .
Mam CTX1569SE .
"Musze dodać że powtarzalność CTX też jest niezła." Fakt 1 z 10 się nadaje
do użycia !
Zimny monitor ma inny kształt obrazu (szer/wys) , 10 min. pracy i masz 5mm
mniej
z każdej strony .
Jeden model i DWA typy kineskopów
-Panasonic większy ekran .
-Ten inny (siory nie pamiętam) mała przekątna ekranu .
LG -nie wiem