Re: CTX 1569SE czy LG 57i - userzy pomozcie!

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 12:35:39 MET

>Witam .
>Mam CTX1569SE .
>"Musze dodać że powtarzalność CTX też jest niezła." Fakt 1 z 10 się nadaje
>do użycia !
Za pozno, lalalalala... :-) Juz kupilem.
>Zimny monitor ma inny kształt obrazu (szer/wys) , 10 min. pracy i masz 5mm
>mniej
>z każdej strony .
>Jeden model i DWA typy kineskopów
dwa? Eeee, nie wierze...

>-Panasonic większy ekran .
>-Ten inny (siory nie pamiętam) mała przekątna ekranu .

ten inny to inwarowy kinol Hitachi. A do czego, ale do Hitachi mam
pelne zaufanine jesli chodzi o kinole. Po prostu robia najlepsze.

A to ze sie zweza? To ustawie parametry wyswietlania na nagrzanym
monitorze. Ze niby jakas tam oszczednosc? Wlasnie syce wzrok obrazem z
CTX`a i musze rzec, ze ma _znacznie_ lepszy obraz niz taki polroczny
Philips Brillance. Olbrzymim plusem jest tez naprawde porzadny OSD ze
spora liczba regulacji - w takim LG to menu jest doslownie
symboliczne, oferujace jedynie podst. ustawienia. Jedyne co mnie
drazni, to lekkie znieksztalcene poduszkowe w dolnej krawedzi ekranu,
ale wybaczcie - kto oczekuje cudow za 740 PLN? I tak dostalem wiecej,
niz chcialem.
Dzieki wszystkim za odzew.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--