Re: CTX 1569SE czy LG 57i - userzy pomozcie!

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 19:18:04 MET

U mnie w firmie często stojš obok siebie LG i CTX obraz w CTX-ach jest
lepszy (bardziej ostry) róznice sš niewielkie ale jednak pare razy się
zdarzało że klienci oglšdajšc CTX zwracali uwage na dobrš jakość obrazu.
Musze dodać że powtarzalność CTX też jest niezła.

Nie mam pod rękš cennika ale wydaje mi się że jednak 750zł może nie
starczyć na CTX-a.

Pozdrawiam Ramon