Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 21:26:54 MET

                 Hubert DePeSz Lubaczewski <depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl>
                  wRoTe iN pl.comp.os.win95:

> hmmm ... postawiłem w domu linuksa. na dwóch komptuerach. z
> jednego korzysta m.in. moja siostra lat 12, oraz matka (lat więcej).
> obie nie mają najmniejszych kłopotów z przejściem. matka jak
> zobaczyła, że w domu sprzęt pracuje tyle czasu bez padu to chce mieć
> linuksa w biurze.

chcesz powiedzieć, ze linux się nie wiesza? hmm...
installkę windy mam już od kilku miesięcy i może z dwa razy zobaczyłem
blue screen - w obydwu przypadkach w połączeniu z inetem co być może
było spowodowaane jakimś nukem, albo coś z protokołami, czy
ustawieniami w [network]. od kilku miesięcy system pracuje stabilnie.
natomiast co do linuxa to udało mi się go kilka razy zawiesić do tego
stopnia, że nie było nawet możliwości przejścia na inną konsolę, zeby
zkillować proces. :( do tego jak zobaczyłem edytor VI na którym
przyszło mi pracować - wymiękłem, jak zobaczyłem LaTexa - wymiękłem,
jak zobaczyłem mpg123 - wymiękłem, jak zobaczyłem pine - wymiękłem.
oczywiście wiem, o tym, ze są ludzie, którym to tryb tekstowy leży
bardziej od grafiki, ale ja nie zaliczam się do tej grupy, większośc
ludzi z tej grupy IMHO też. wszystko co mi potrzeba z oprogramowania
(i lepszego gatunku) mam w windzie i najczęściej w kilku odmianach z
których moge sobie wybrać najbardziej odpowiednią.
jedynie po zainstalowaniu KDE oczka mi się zaświeciły, ale nie na
długo - shut_down w najmniej odpowiednim momencie maksymalnie po
10minutach po odpaleniu serwera- więc... wymiękłem. był skonfigurowany
dobrze. być może było to spowodowane tym, że miałem wersję beta.
jak będę miał 24/h w domu inet to wtedy przerzucę się na linuxa, jako
systemu typowo sieciowego, na razie (w moich typowych zastosowaniach
komputera) wystarcza mi windows i uważam go za sytem dużo bardziej
wygodniejszy od linuxów _oferujący_ mi dużo więcej możliwości niż
linux - przy windzie ostaję, partycja z linuxem tydzień temu
powędrowała w kosmos. :)
tyle.

[...]
>depesz