Re: ASUS 34x vs. TEAC 32x, ktory?

Autor: petcrow_at_friko5.onet.pl
Data: Mon 16 Nov 1998 - 19:33:41 MET

On Thu, 10 Sep 1998 22:18:30 GMT, "Mirek" <puchar_at_mragowo.net> wrote:

>Nie bylbym taki pewny czy Asus. Ja kupilem i chcialem sprobowac jak sobie
>radzi z CD-RW i niestety nie przeszedl proby (moze mialem jakis walniety
>egzemplarz). CyberDrive 24 fakt ze ma dluzszy czas
>dostepu ale czyta mi CD-RW bez zadnych problemow mimo tego ze nie powinien.
Jestem juz doswiadczonym uzytkownikiem CD romow.
Mialem Toshiby: 6x 16x 24x
Samsung 24x najwieksze gowno swiata.
Cyberdrive 24 jest mierny, choc b, tani.
LG 24x

Osobiscie uzywalem Toshib (reszta w zestawach, ktore
skladalem/testowalem) i bylem bardzo zadowolony... do czasu
wyprobowania Asusa 34x. Rewelacj! Pierwszy naped Asusa i od razu tak
udany. Moge smailo powiedziec ze jest lepszy od Toshiby, szczegolnie w
jednej dziedzinie - szybkosci korekcji bledow (Toszki sa w te klocki
slabe). Poza tym Asusy grabuja tracki audio z plyt Cd z szybkoscia 7x
(AMD 350Mhz)
Jedyna drobna wada Asusa to troszke glosna praca na wysokich obrotach

Musial byc uszkodzony..

Pozdrawiam

***** Piotr Wrona *****
e-mail: petcrow_at_friko5.onet.pl