Re: HP690+ czyszczenie pojemnikow

Autor: petcrow_at_friko5.onet.pl
Data: Mon 16 Nov 1998 - 19:33:43 MET

On Wed, 30 Sep 1998 08:07:00 GMT, "Noise" <noise_at_kki.net> wrote:

>Czesto drukuje wizytowski na grubym papierze.
>Bardzo szybko brudza sie pojemniki z atrametem.
>Ich dolna czesc. Wiec czesto je czyszcze.
>Ostatnio codziennie.
>Czy czeste wyjmowanie pojemnikow moze
>spowodowac uszkodzenie drukarki?
>Zawsze po wlozeniu pojemnikow "robie"
>wyrownanie pojemnikow. Zasze taki sam wynik,
>wiec czy jest sens?
>
>Dzieki za wszelka pomoc oczywiscie na temat :)

Nie radze wyjmowac pojemnikow za czesto. Niestety ja "spalilem" sobie
kilka dysz w czarnym kartridzu (drugim juz z rzedu) poprzez czeste
wkladania i wyjmowanie) zamienialem na fotokita. Teraz uszkodzone
zbiorniki nie drukuja prawidlowo tekstu. Oba zbiorniki uszkodzone
zostaly w ten sam sposob - nie drukuja tych samych linii. Jest to wina
niedoskonalego systemu ich instalacji - dolne styki podczas wkladania
maja malo miejsca i bywa ze mozna nimi dotknac elementow
elektornicznych w tylnej czesci karetki - zwarcie i kaput!

Wyrownywanie teoretycznie jest konieczne, ja robie je prawie zawsze
gdy chce drukowac zdjecia lub kolorowa grafika.

***** Piotr Wrona *****
e-mail: petcrow_at_friko5.onet.pl