Re: drukarki - jaka najlepsza

Autor: petcrow_at_friko5.onet.pl
Data: Mon 16 Nov 1998 - 19:33:47 MET

On Tue, 06 Oct 1998 18:47:00 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) wrote:

> Slawek Wegorzewski <wegorzewski_at_microsystems.com.pl>

No to chyba oczy zaslaniaja Ci baaardzo ciemnie okulary. Tak sie skada
ze mam obie drukarki. HP do tekstu - ma lepsza jakosc od Epsona 600,
natomiast Epsiaka do grafiki - tutaj HP nie ma startu, nawet na
papierze photo z ze zbiornikiem photo. EPsone jest najlepszy w tej
klasie cenowej, a wysmienita jakosc oferuje nawet na zwyklym papierze.
I nie potrzebuje do tego specjalnego zbiornika.
>widziałem wydruki z epsona600 i HP890 - na moje 'ślepe ;>' oko epson
>dystansuje HP bez żadnych dyskusji. oba wydruki na papierze
>fotograficznym
Swieta prawda, 890 tylko z photo kitem daje niemal taka sama jakosc
jak Epson SC 600. (HP 890 ma wujas, wiec wiem co mowie)

***** Piotr Wrona *****
e-mail: petcrow_at_friko5.onet.pl