Re: HP690C i brak opcji Pojemnik Fotograficzny

Autor: petcrow_at_friko5.onet.pl
Data: Mon 16 Nov 1998 - 19:33:44 MET

On Fri, 02 Oct 1998 05:35:54 GMT, "Noise" <noise_at_kki.net> wrote:

>Jak klikam drukarke\wlasciwosci to w zakladce
>Ustwienia zawsze mialem opcje (wl/wy) Pojemnik Fotograficzny.
>Teraz tego nie mam. U mojego kumpla tez juz tego niema.
>Nawet jak wloze pojemnik foto, to tez nic!!!
>Moze to dlatego ze zmienilem win na osr2,
>bo jak w zainstalowalem na innym komputerze,
>majacym win98 pl, drivery do hp690c to pojawila sie ta opcja!!
>Drivery mam oryginalne, pojemniki tez.
>Co zdrobic. Prosze o pomoc.
>
>Robert: noise_at_kki.net.pl

Nigdy nie widzialem takiej opcji u siebie. Ale tez nie jest ona
potrzebna drukara sama rozpoznaje jaki zbiornik jaet zainstalowany
wiec nie ma sensu go wylaczac... zreszta po co?? W przypadku druku
tekstu przy zainstalowanym photo HP 690 uprzedza zeby zmienic zbiornik
na czarny w celu oszczednosci atramentu.

***** Piotr Wrona *****
e-mail: petcrow_at_friko5.onet.pl