Re: AGP

Autor: Marek Michalkiewicz (marekm_at_piast.t19.ml.org)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 19:15:35 MET

Tomasz Stafinski <stefan_at_wizard.com.pl> wrote:

: STB Velocity 128. Działa.... ewentualnie coś na Permedii 2 (sprawdziłem STB
: Symmetric GLyder MAX/2 8MB).

Dzięki - czyli RIVA128.

: Niestety o osiągach niewiele mogę powiedzieć, bo nie sprawdzałem, ale
: subiektywne wrażenie jest pozytywne. Nie wiem czy są sterowniki do Rivy TNT,
: ale jeśli jest do niej X-Server to warto rozważyć ten zakup (IMHO szybsza od
: Millenium II, a cena zbliżona)

Wolałbym coś co działa z jednym ze standardowych X-serwerów z XFree86
(chodzi o stabilność, oraz Open Source).

: Z większością kart niestety nie ma dołączonych sterowników do Win3.11, a
: szkoda. Trzeba niestety samemu szukać w Inecie.

Chodziło mi o to, czy w ogóle są... Jeśli tak, to nie ma problemu.

Pozdrawiam

--
Marek Michałkiewicz <marekm_at_piast.t19.ml.org>
AM ELEKTRONIK s. c., ul. Biała 7, 80-435 Gdańsk, tel./fax 058 3440061