Re: AGP

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 16:29:43 MET

Dnia Sun, 15 Nov 1998 18:42:48 GMT, marekm_at_piast.t19.ml.org (Marek
Michalkiewicz) napisał:

>Powoli nadchodzi czas zmiany nieco wysłużonego sprzętu na nowszy...
>Czy ktoś mógłby polecić kartę graficzną AGP, która działa _stabilnie_
>z XFree86-3.3.2.3 (najlepiej jeśli do tego osiąga min. 1280x1024 @ 85 Hz
>przy 16 bpp).

>Zaglądałem do XFree86 FAQ i przymierzam się do Matrox Millennium II AGP,
>ale może ktoś już takiej (lub innej) karty używa i mógłby potwierdzić
>że działa, zanim zaryzykuję zakup?
Używam Matroxa Millenium G200. Driversy z www.matroxusers.com.
Działa raczej dobrze, wysokie rozdzielczości też - a niby czemu nie?

>Poza tym przydałyby się jakieś
>bliższe dane - np. osiągi z XFree86 oraz SVGATextMode (jeśli działa).
Oj, to już nie ja. Nie dość, że nie znam się na x-axch i unixach ;),
to jeszcze na pewno nie mam
jakichs potrzebnych benchmarking-package'y... pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl http://i.am/jfiok/