Re: AGP

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_wizard.com.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 11:51:22 MET

Marek Michalkiewicz napisał(a) w wiadomości: ...
>Powoli nadchodzi czas zmiany nieco wysłużonego sprzętu na nowszy...
>Czy ktoś mógłby polecić kartę graficzną AGP, która działa _stabilnie_
>z XFree86-3.3.2.3 (najlepiej jeśli do tego osiąga min. 1280x1024 @ 85 Hz
>przy 16 bpp).
STB Velocity 128. Działa.... ewentualnie coś na Permedii 2 (sprawdziłem STB
Symmetric GLyder MAX/2 8MB).

>Zaglądałem do XFree86 FAQ i przymierzam się do Matrox Millennium II AGP,
>ale może ktoś już takiej (lub innej) karty używa i mógłby potwierdzić
>że działa, zanim zaryzykuję zakup? Poza tym przydałyby się jakieś
>bliższe dane - np. osiągi z XFree86 oraz SVGATextMode (jeśli działa).

Niestety o osiągach niewiele mogę powiedzieć, bo nie sprawdzałem, ale
subiektywne wrażenie jest pozytywne. Nie wiem czy są sterowniki do Rivy TNT,
ale jeśli jest do niej X-Server to warto rozważyć ten zakup (IMHO szybsza od
Millenium II, a cena zbliżona)

>Poza tym jeszcze inne pytanie: czy z dzisiejszymi kartami graficznymi są
>jeszcze dostarczane drivery do windy 3.11? Czasami muszę tego używać...
Z większością kart niestety nie ma dołączonych sterowników do Win3.11, a
szkoda. Trzeba niestety samemu szukać w Inecie.

--
Pozdrawiam
Tomasz Stafiński