Re: Z tasmy magnet. do mp3...

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 18:20:30 MET

roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

> Tak? I co słyszysz w zakresie 16-20 kHz?
> Może jeszcze mi napiszczysz, że na słuch odróżniasz to, czy kolumny są
> podłączone kablami z miedzi 'beztlenowej', czy z miedzi 'zwykłej' przy takim
> samym przekroju i izolacji kabli?
> Zapewne przeszkadza też Ci jakość kabli używanych do transmisji cyfrowej i
> słyszysz jitter tej transmisji?

> RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)

podam przyklad. najprostszy dzwiek majacy barwe, harmoniczna podstawowa
i druga.

harmoniczna podstawowa (pierwsza) np. 9kHz
harmoniczna druga 18kHz

jesli nie slyszysz roznicy w barwie dzwieku z pierwsza harmoniczna
i sumie dwoch powyzszych, to musze z przykroscia stwierdzic
ze jestes gluchy jak pien :)))))))