Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 00:55:20 MET

On 15 Nov 1998 08:19:15 GMT, Hubert DePeSz Lubaczewski
<depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl> wrote:

>Vindex wyrzeźbił:
<ciach>

> o.k. ale po dwugodzinnej nauce będzie już to umiał. a posadź
> kogoś przed wordem. poracuje. napisze list. po czym po dwuletniej
> pracy pod wordem będzie wołał kogoś o pomoc jak trzeba będzie
> wstawić tablekę, obrazek czy spowodować by tekst zaczął wyglądać
> niecoładniej ...

Tak naciaganej i bezsensownej argumentacji juz dawno nie czytalem.To
juz nawet nie jest smieszne - to jest poprostu zalosne ... Poniewaz
nie rozumiesz pojecia EOT to wytlumacze Ci to lopatologicznie : razem
z calym tym watkiem trafiasz do mojego kf'a (moze chociaz to
zrozumiesz?). Trwaj nadal w tej blogiej nieswiadomosci/ignoranctwie

Zegnam

Vindex