Re: Zoltrix 56k v90 PCI czym sie rozni od zwyklego na ISA

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 22:23:33 MET

On Sat, 14 Nov 1998 15:39:35 +0100, "Didku" <didku_at_canpol.pl> wrote:

>No wlasnie, i czy mam jakies mozliwosci ktorych nie posiada zwykla wersja i
>czy wykorzystuje standart v90.

Tak. Ma mozliwosc obarczania procesora glownego tym co zwykly Zoltrix
FM-VSPi2 robi samodzielnie. Nie znaczy to ze FM-VSPi2 ci polecam -
zlomtrix to zlomtrix i kupno jest loteria - wlasnie wczoraj
wykonczylem taki modem w pare godzin podajac komendy z terminala -
cholerne przekazniki lacza jak chca.
A jak chcesz porzadny modem to kup taki ktory ma napisane ze chodzi na
386 - znaczy ze jest w stanie calosc roboty samodzielnie odwalic i
nijakiego wsparcia ze strony procesora glownego nie wymaga. I bedzie
hulalo jak burza - od paru godzin mam NORMALNY modem i w czasie
sciagania inne rzeczy robia sie w NORMALNYM tempie - mam porownanie z
tym ajk te same czynnosci szly jak uzywalem winmodemu. Nigdy wiecej
winmodemu!!! I nareszcie nie boje sie okna przewinac - bo winmodem
przy zbyt dlugim przewijaniu potrafil mi zerwac polaczenie.

Darek