Re: Jaki modem?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 22:23:32 MET

On 14 Nov 1998 23:00:28 +0100, zielinski_at_ckzeto.com.pl
(=?ISO-8859-1?Q?Micha=B3_Zielinski?=) wrote:

>moze Zyxel Comet ? wszystkie standardy , flash , voice , zewnetrzy 561 pln
>brutto.Mam w tj chwili ZyXela U-1496 E+ i jest doskonaly na kwasna linie.

Jesli twierdzisz ze wszystkie standardy - to powiedz moze jak zachowa
sie ten modem po zaladowaniu do flashromu oprogramowania do V90 - na
serwerze Zyxela jest tylko wersja dla USA? I skad zdobyc starsze
wersje gdybym sie chcial wycofac z upgrade'u?
Bo ze flash - to za cholere na pudelku nie widac, w instrukcji tez -
trzeba miedzy wierszami czytac - w tabeli z opleceniami AT jest AT**
:-)). Tylko CO zaladowac???

Darek

P.S. Pytam bo wlasnie nabylem droga kupna - dwa zlomtriksy
przepuscilem przez rece, drugiego wydawaniem polecen z terminala
doprowadzilem jesli nie do smierci to przynajmniej do obledu - UART
jest przez bios wykrywany ale modem nie reaguje na polecenia i nie
oddaje echa - stracilem cierpliwosc, kupilem zewnetrznego Zyxela,
nawet jak sie zablokuje to nie musze komputera wylaczac -wylacze i
wlacze sammodem.