Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 22:23:29 MET

On Sat, 14 Nov 1998 23:13:47 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex) wrote:

[...]
>Nie - nie pasuje. Bo ja chce miec swoj wlasny nosnik a nie biegac do
>Ciebie jak cos mi nie bedzie pasowac. A wersje _darmowe_ nie
>uprawniaja do zadnych upgrade'ow co w wypadku Delphi jest dosc
>watpliwym rozwiazaniem

A czy Pan Listonosz w ramach GPL nie powinien przyniesc ci tego za
darmo???
Nosnik chcesz - skopiuj se. Na to co chcesz, wolno ci, na tym GPL
polega - a krazka do wypalarki ani dyskietek nikt ci w prezencie nie
da, Zreszta zeby wypalic - wypalarke trzeba miec - tez bys chcial w
prezencie?

Darek