Re: AMD K6-300 3D czy Celeron 300MHz ?

Autor: Łukasz Bajoński (lukasz_at_grafinet.com.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 09:29:25 MET

rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol) napisał(a):

> Hi,

> Ja bym polecał AMD. Celeron bez cache jest IMHO totalnie bez sensu
> (chyba, że chcesz jedynie grać lub liczyć RC5 ;) ).

> Tak czy tak czeka Cię modernizacja. Ani Celeron, ani AMD nie będą
> za pół roku nowoczesnymi procesorami. IMHO nawet Celeron bez cache
> się szybciej zestarzeje, bo w porównaniu z niewiele droższym Celeronem A
> jest tragicznie beznadziejny. AMD natomiast będzie całkiem dobrze się
> sprawował (chyba, że jesteś fanatycznym miłośnikiem superszybkich i
> najnowocześniejszych komputerów).

Kup Abita BH6 + Celeron 300A, wymiata niesamowicie !
Dzisiaj coś takiego składałem - Abit BH6 + Celek 300 A (poszedł na
450) + STB 4400 (Riva TnT 16 MB) + 64 MB RAM PC100 + Caviar 5.1 GB +
SB Live! -- Komputerek naprawdę odlotowy !, niestety nie dla siebie go
składałem ;)

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET s.c. http://www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...